Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Η Κλυταιμνήστρα του Λέντζου και του Γκαϊφύλλια



Ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας μελοποίησε την "Κλυταιμνήστρα" του Δημήτρη Λέντζου, σε ερμηνεία Φωτεινής Βελεσιώτου, αφότου διάβασε το ποίημα στα Μ.Π. Αυτό κι αν είναι τιμή για την ιστοσελιδάρα μας!


Κλυταιμνήστρα
Στίχοι: Δημήτρης Λέντζος
Μουσική: Θανάσης Γκαϊφύλλιας


Τη μάνα μου εμένανε τη λέγαν Κλυταιμνήστρα,
μα τη φωνάζανε γριά, γριά Φραγκογιαννού.
Από τις μοίρες έκλεβε τη μαύρη την κουβαρίστρα
και μου κεντούσε αστεράκια τ' ουρανού.

Τις νύχτες έριχνε ζαριές με ζάρια του θανάτου
πάνω στο λίκνο του αγέννητου παιδιού,
το μπράτσο τρύπαγε βαθιά μ' αγκάθι τ' αθανάτου,
να βγάλει έξω το πικρό φαρμάκι του φιδιού.

Το πρώτο σου αμάρτημα το φύλαξα εντός μου,
μάνα εσύ δεν ήσουνα μητέρα κανενός,
μες στον καθρέφτη σου κοιτώ θολό το είδωλό μου
και στον γκρεμό μου θα πεθαίνω πάντα ορφανός.

Θ' ανάψω μόνος μου κραυγές, κραυγές πυγολαμπίδες,
μες στο σκοτάδι μια στιγμή να σε ξαναδώ.
Στο παιδομάζωμα ποτέ, ποτέ σου δεν με είδες,
μα εγώ κι απόψε μάνα μου για σένα τραγουδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: