Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Παλαιστίνη 2009 - Ως τον ύστατο χτύπο





ΩΣ ΤΟΝ ΥΣΤΑΤΟ ΧΤΥΠΟ
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι: Σαχίμ Κασέμ (Παλαιστίνιος ποιητής)
Ερμηνεία: Χαράλαμπος Γαργανουράκης
Δίσκος: Παράθυρο στη Μεσόγειο, 1983


Ίσως να στερηθώ και το ψωμί μου
ίσως το στρώμα ξεπουλήσω και τα ρούχα μου
ίσως δουλέψω σκουπιδιάρης, πετροκόπος και χαμάλης
ίσως να σωριαστώ γυμνός και πεινασμένος

Αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι.

Ίσως αρπάξεις απ' τη γη μου και την τελευταία σπιθαμή
ίσως ταΐσεις στις φυλακές τη νιότη μου
ίσως μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου
ίσως καθήσεις πάνω απ' το χωριό μας εφιάλτης.

Αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι.

Ίσως από τις νύχτες μου να σβήσει κάθε φως
ίσως να στερηθώ της μάνας το φιλί
ίσως στερήσεις στα παιδιά μου καινούργιο ρούχο στη γιορτή
ίσως στις μέρες μου καρφώσεις το σταυρό

Αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
αντιστέκομαι.

2 σχόλια:

BOSKO είπε...

τι μαθαίνω;
πήρες πάλι σβάρνα τις πορείες;
αναρχικό στοιχείο, διασαλευτή της καθεστηκυίας τάξης!
Καλά έκανες...
εγώ είχα εκπομπή την ίδια ώρα και μετέδιδα τη ροή της πορείας μεταξύ των τραγουδιών (Νανούρισμα- Τσανακλίδου/ Λεοντής/ Λόρκα, Νυν και αεί- Μοσχολιού/ Ξαρχάκος/ Γκάτσος, Θα με δικάσει- Μπέλλου/ Λάγιος/ Μπουρμπούλης κλπ. κλπ.)!
Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και δημιουργικότητα σε όλους τους τομείς!

Μουσικά Προάστια είπε...

Να 'σαι καλά Αντώνη, εύχομαι και σε σένα μια καλή και δημιουργική χρονιά. Η πορεία είχε παλμό, αλλά μας έλειψες με τη Λιάνα. Οπότε, φρόντισε την επόμενη φορά να κάνεις εκπομπή από το δρόμο! Τα τρία τραγούδια που αναφέρεις είναι το ένα πιο συγκινητικό από το άλλο. Πολλά φιλιά.